Home About Mine Photography site

Thursday, 17 January 2013

Tagged ? No , no, no !


Selamat petang ! Alhamdulillah cuaca semakin panas kat luar kan ? Itu menandakan kebesaran allah :) okay lah tajuk entry kali nih berkenaan mengenai TAGGED . Tagged ? Urm , bnd apa tuh ? okay tagged nih laman sosial juga macam fb , myspace , twitter tapi kan yang aku heran la kan bukan nak kata la kan , 98% dari orang yang guna tagged nih dikalangan gila sex ?! kenapa aku cakap macam tuh ? sbb pernah terkena kat aku kot ! Bukan kot , tp mmg ya ! Okay , kalau tak percaya korang register tagged then ramai lah berduyun-2 lelaki yang gila sex add korang ! seriously aku tak tipu ,  yang sembang yang betul-2 kawan mmg tipis la kan ? okay , mula-2 ajak sembang biasa je . tapi bila dah start dia cakap macam nih "u open minded x ? " haaa ! Dari situ aku dah agak ni memang sembang pasal sex ! kalau ya pun , pergi kawin lah senang ! Tak payah la nak sembang sex , then terus buat sex dengan bini korang , senang kan  ? Okaylah , aku malas nak berbahasa pasal benda nih la kan . so , apa-2 pun , kalau sapa-2 ada tagged tuh , korang mesti faham kan apa aku rasa . Sampaikan aku jarang on9 tagged d'sbbkan hal nih . Haihh .
 

© Copyright 2012 | ALL Right Reserved to Fiffy. Design With Love by Nurrul.