Home About Mine Photography site

Wednesday, 31 July 2013

PMR takda ? Betul ka ?



Hello ! Sekarang nak cakap pasal exam . Seious ka PMR dah takda ? Tanya mak aku , mak aku cakap ada . Tanya cikgu , cikgu pulak kata takdak ! Adoihh . Mana satu ni ? Semalam ada exam , Ntah la exam apa . Xpernah masuk dalam bab yang kami belajar sebelum ni pun . Buat penat aku hafal nama organ , fungsi dia dan mcm mcm lah . Naik kalot aku semalam sebelum exam start . Soalan dia memang menguji minda betul . Sampai nak t'cabut otak otak aku nak pikir semalam . Sains kami pun boleh masuk bab Kimia . Matematik pula bukan kena buat jalan kira , tapi alasan --'
Rasa mcm nak koyak ja kertas tuh ! Dah la bagi masa 45 minit . Kertas punya lah tebal . 1 soalan pun tak cukup untuk 10 minit . Kertas matematik yg semalam aku buat , baru lima soalan jaa . Kesian aku T^T
Padan lah , Exam International la katakann . Cikgu kata , soalan ni datang dari luar negara . biar betul ? Xpercaya lah XD Dan exam ni juga untuk tentukan Malaysia dapat ranking ke berapa ? Ntah la ranking apa . Mungkin ranking nak menguji IQ anak anak Malaysia lah kot :)
Okay , stop here now . Byebye 
 

© Copyright 2012 | ALL Right Reserved to Fiffy. Design With Love by Nurrul.