Home About Mine Photography site

Friday, 16 August 2013

Selamat Hari Rayaa


Selamat Hari Raya kepada stalker yaa ..
Meriah sangat raya dekat kampung kampung 2minggu lepas . .
Dapat kawan baru .. Tapi laki lah --'
Nama dia iras iras seperti perempuan ..
Pelik kan ? dekat kampung memang aku lah kena jadi bahan buli sepupu aku . Kesian kat aku :'(
Kat sana pukul 4 lebih baru aku tido . Maklumlah kat sana bilik sikit , jadi orang tua dan budak budak semua tido dlam bilik . Yang besar besar sikit kat ruang tamu .
D'sebabkan sepupu aku yang menggila tido ramai ramai tido depan TV , jadi diorg bukak macam macam sinetron hantu .
Ada sepupu aku sorg ni , Iras iras anuar zain lah katakan ..
#Puji nak bagi dia kembang semangkuk XD
selalu kena kan aku mcm ni ..
*Kakakkkk !! Aduh aduh sakit perott !!*
Pak ! pak ! pak ! pak ! #tampar perot sendiri --'
Mengongg punya Yadin ..
Stop here now ... byebye





 

© Copyright 2012 | ALL Right Reserved to Fiffy. Design With Love by Nurrul.