Home About Mine Photography site

Thursday, 26 December 2013

Habiskan masa dengan musim cuti sekolah ..


Hari pertama , Jumaat minggu lepas aku pergi Tambun , Alaa .. Holiday la katakan . Main air sampai kecut 10 jari .. Yelah , aku kan hantu air ..
Hari kedua , Balik pergi rumah MakLong aku kat Lumut,Perak . Ohh . Boring gila .. Then , ikot sepupu aku balik rumah dia dekat Kuaters . Teman anak dia laa .. Tapi takpaa , perangai dia mcm aku . Kaki jalan jugak maybe . Hahaha !!
Hari ketiga , Petang tu pergi rumah Ex Husband sepupu aku . Maklumlah anak dia yg kecik tu nak pau ayah dia beli mainan moto besar battery tu dan barang barang sekolah . Umi dia siap bg warning lagi kat dia "Lepas Alyaa pau Daddy , Balik rumah terus ehh ? Jangan gatal2 nak pergi tidur dekat umah Daddy" .. Hahahaha .. Lepastu , malam pulak pergi FunFair dekat dekat sini ja . Sporting gila keluarga belah ex husband sepupu aku . Seronok ckp ngan depa . Happy go lucky .
Hari keempat , pergi KL sepupu aku ada bukak bisnes Cosway kat sana . Lagipun aku nak jumpa kawan aku , Firdaus .. Saja suka suka . Yg pergi KL dgn 1 kereta pun sepupu aku Kak Maria , Adik angkat dia Abg Fadhil , Anak sepupu aku Alyaa dan aku .. Hantar sepupu aku pergi Farmasi Cosway . Ya Allah , sesak gila jalan kat KL nak p jalan2 pun dah boring . Tp , Alhamdulillah aku jumpa jugak org yg aku mmg nak jumpa dari dulu lagi . Dia bawak pergi Festival City . Wuuu .. Best arghh ! Mcm One Family dah . Aku dah macam mak orang dah duk dukung anak . Hahaha . Anak ? Anak sedara aku la tuh . Aku penat dukung , Fir pulak . Aww , aku ni dah la suka tengok laki dukung budak . Mcm mak ngan ayah pulak . Hahaha . Abg Fadhil pulak duk jalan sorang sorang . Hish .. Tension .. Masa nak tangkap gmbar tu mmg part paling best lah . Lastly , aku jugak yg marajuk . Sbb ? Sbb aku t'nmpk gambar perempuan dalam gambar dia jugak . Ex Girl maybe , comelss ! Btw , ada ku kesah ? Habis ja sepupu aku meeting bisnes dia terus balik perak . Time tengah jalan jarum jam nak dekat pukul 8 . Dia paksa cari kedai makan yang ada bukak tv3 . Hahaha . Tgok cerita apa ? Haih , Hot cerita tu .. Playboy Itu Suamiku laa . Obses smpai mcmtu sekali ..
Tapi harini , Sepupu aku demam . Pity of her . Aku la yg masak , kemas rumah , jaga dia , jelumkan air kat atas kepala dia . Wuu .. Ada ciri ciri dah ni *Perasan sekejap . Ni pun baru lepas bawak sepupu dari klinik . Penat penat ..
 

© Copyright 2012 | ALL Right Reserved to Fiffy. Design With Love by Nurrul.